En Gaselle med et mål

K-huset
– Vi ønsker å bruke kommunikasjon og markedsføring for å hjelpe flere bedrifter nå sine forretningsmål, sier daglig leder i Kommunikasjonshuset, Aleksander Knapskog.

Kommunikasjonshuset AS føyer seg inn i rekken av bedrifter som har oppfylt kriteriene bak den prestisjetunge Gaselle-statusen.

– Det er utrolig kjekt å se resultatet av vår målrettede satsing. Her ønsker vi å fremheve innsatsen til alle ansatte og kunder som ser viktigheten av å ha en rendyrket samarbeidspartner innen B2B-markedsføring og kommunikasjon, sier partner og medgründer Ingolf Steensnæs.

Kriteriene for å bli en Gaselle-bedrift er:

  • Positivt samlet driftsresultat
  • Minst doblet omsetningen over fire år
  • Omsetning på over én million første år, og fem millioner siste år
  • Unngått fallende omsetning
  • Levert godkjente regnskaper
  • Har vært aksjeselskap

Gaselle-statusen er med andre ord en bekreftelse på at selskapet har en positiv utvikling. Men for Knapskog betyr det langt mer.

– Vårt mål er å hjelpe bedrifter i sektorene industri, maritim, energi og teknologi nå sine forretningsmål. Da er det viktig at vi hele tiden tenker forretningsutvikling og hvordan vår kompetanse innen markedsføring og kommunikasjon kan brukes som verktøy for å utvikle bedriften innen nysalg, mersalg og rekruttering – våre tre største fokusområder, sier Knapskog.

Gaselle-statusen gir Kommunikasjonshuset et enda bedre grunnlag for å hjelpe andre bedrifter skape forutsigbar vekst.

– Det hadde vært fantastisk om vår kompetanse på sikt bidrar til å skape flere Gaseller, avslutter han.

Utforsk nye digitale muligheter
Snakk med oss

Flere saker

No items found.
Kommunikasjonshuset © 2023
PersonvernPersonvern - Spot